Klacht: machine stopt na een of twee koppen

op 16 augustus 2017 over Nespresso in de categorie Koffie

Het betreft Krupps Pixie my Machine. Gekocht 15 december 2016 in filiaal Maastricht. Daar halen we ook altijd de koffie.
de eerste kop gaat vrij normaal, bij de tweede kop gaat het na even druppelend en duurt heel lang voordat kop vol is. Bij de derde kop slaat de machine op rood, soms bij de vierde kop.
Een week geleden nog ontkalkt.
Wat moeten we doen?

Wij waren altijd tevreden, nu bij de tweede machine hebben we problemen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nespresso in behandeling genomen

Nespresso

Heeft op 25 augustus 2017 om 11:36 geantwoord

Beste meneer of mevrouw Houben,

We vinden het heel erg vervelend om te horen dat u problemen ondervindt met uw Nespresso machine. Onze excuses hiervoor.

Om u hier correct en snel bij verder te kunnen helpen, verzoeken wij u vriendelijk telefonisch contact op te nemen met onze technische dienst via het gratis en 24/7 bereikbare telefoonnummer: 0800 162 64 / (+32)2 788 09 60.

Nespresso

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nespresso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door houben101