Klacht: machienen

op 08 oktober 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

ik albertico petronilia lidpas 11 22 93 01 sport vanaf 2014 bij julie Basic fit lijnbaan.ik vind nu dat het word nu wel tijd om meer machienne dumbel van 50kilo te brengen in de sportschool.ik sport graag en wil heel graag dat deze dingen kom in de sportschool.DIT ook is een rommel in de sportschool na dat die gasten sport moet ik iedere keer naar boven gaan om de gewicht te pakken die ik nodig heb.van af dit jaar zie ik deze meneer heel goed op ruimen Quinn Framm in de sportschool.alles zet deze meneer op zijn plas.hij help mensen graag geeft goede advies is vriendelijk en hij is behulpzaam voor iedereen.zouw meer mensen een voorbeel van deze meneer Quinn Framm moet nemen.een top werknemen vind ik deze meneer.

ik ben tevreden al mijn wens word vervul in de sportschool.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 10 oktober 2016 om 08:19 geantwoord

Beste Albertico,

Bedankt voor je bericht.

Ik begrijp dat jij meer dumbbells op de vestiging wil zien. Ik zal jouw verzoek doorgeven aan de verantwoordelijke. Zodra er meer informatie over komt wordt je op de hoogte gesteld.
Verder wil ik jou hartelijk bedanken voor de complimenten aan mijn collega. Dit zal ik dan ook doorgeven.

Nathalie van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door albertico petronilia