Klacht: MacBook Air besteld, betaald, nooit ontvangen, toen geannuleerd maar ook geen geld retour.

op 02 augustus 2016 over Valuebasket in de categorie Internetshops - Elektronica

30/4 2016 MacBookAir 13″ besteld voor totaal 1111,98 en dit via IDEAL betaald. Na lang wachten , veel e-mails,lege praatjes en excuses etc verder op 4/7 2016 de order geannuleerd en verzocht tot terugbetaling. Hierop bevestiging gekregen, echter nooit geld gezien. Dit zou max 14 dg duren.
Gisteren 1/8 2016 een engelstalige email gekregen via support@valuebasket.com wat lijkt op faillisementverklaring met daarbij in te vullen formulier waarin je kan aangeven wat je schade/claim bij valuebasket is. Dit formulier moet per post( geen email)voor 9/8 2016 in Hongkong zijn om er evt aanspraak op te kunnen maken. Hierin staat geen naam of (email) adres van de liquidator( curator) enkel dat van Valuebasket Hongkong.
Versturen van formulier met toevoeging van betaalbewijs en emailwisseling omtrent de gedane bestelling duurt via de normale weg duurt zo’n 8 tot 12 dagen, en via spoed ongeveer 1a 3 maar kost dan 65€ vlg PostNL , en dan nog maar de vraag of je überhaupt iets terug gaat ontvangen.

Zoals beloofd en bevestigd in de email ons geld terug.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Valuebasket

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Valuebasket nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fiep_1