Klacht: maatwerk rolgordijn kapot binnen garantietermijn

Erik Ty op 02 maart 2021 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Eén van mijn 5 bij Kwantum bestelde plisse gordijnen (topdown/bottom up) is kapot. Eén van de touwtjes is gebroken, kan ik zelf niet herstellen. geleverd 21042020. Op 31012021 en op 05022021 een mail gestuurd naar klantenservice, geen antwoord. begin februari gebeld, na wachttijd van meer dan 1 uur werd ik te woord gestaan, dame had mijn 06nr en ook de email gevonden, zij zette mij in de wacht en na 5 min. werd de verbinding verbroken. Ondanks dat ze mijn emailadres en telnr had ben ik niet gebeld of gemaild. Vandaag 0203 weer klantenservice gebeld, na 1 uur en 30 min in de wacht geef ik het op

Ik verwacht dat ik op zijn minst antwoord krijg op mijn mail met fotoos, of wordt gebeld. Tevens verwacht ik dat het plisse gordijn hersteld wordt onder garantie, daar de garantietermijn 2 jaar is. Kwantum maakt het je nu zo lastig mogelijk om een klacht te bespreken, een wachttijd van meer dan 1,5 uur (of nog langer, maar verbinding verbroken) is niet van deze tijd., Ik heb totaal voor plusminus 1500 aan raambekleding besteld dus ik mag enige service verwachten

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Erik Ty