Klacht: Maatregelen nemen , verantwoordelijkheid nemen voor de klanten.

op 14 maart 2020 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Aan de Directie van Dirk van de Broek.

Langs deze weg laat ik u weten,dat ik jaren mijn boodschappen doet bij supermarkt Dirk van den Broek Visserij 2 te Katwijk .

Mijn vraag is het volgende,waarom staat er bij de ingang van de Supermarkt geen Automaat, voor de Handen en de handvat van het boodschappenwagen schoon te maken, met Desinfecterende doekjes en of handgel.

Ik kom zelf in grootte supermarkten ,In Duitsland en in U.S.A bij de Walmart dat is heel normaal daar .

Gewenste Oplossing:

Directie,kan hier wat aan gedaan worden,en nu vooral in de deze tijd.met de Caronavirus

Duizenden mensen ,elke dag, pakken zo,n Boodschappen wagen beet.

Met vriendelijke groet.M.Haddeman

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dirk van den Broek

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dirk van den Broek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]