Klacht: maatregelen corona negeren

j.broersma op 25 april 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

vanmiddag was ik rond 17.00 uur in ah krabbedijkestraat rotterdam.ik hoopte op dit uur weinig mensen te treffen maar dat was helaas niet zo. het viel me gelijk op dat de vakkenvullers geen oranje verkeershesjes meer droegen. ze stonden gezellig zij aan zij de vakken te vullen. bij herhaling werd ik omver gebeukt door andere klanten. vorige week was daar nog beveiliging die mensen aansprak en voorkwam dat de winkel overvol raakte.
in het volgende gangpad waren 4 vakkenvullers aan het stoeien ze hadden dolle pret. toen ik er iets van zei was het antwoord ach we werken hele dagen samen en in het magazijn doen we dit ook. ik zag de filiaalmanager dicht bij een andere medewerker staan praten. ik vroeg haar of ze de filiaal manager was. ze kwam naar me toe op zo n 60 cm afstand ongeveer en zei ja. ik vroeg haar om niet zo dicht bij te komen. ze lachte wat. ik vertelde haar mijn ergernissen en zei dat het er op leek dat de minister president net heeft afgekondigd dat corona voorbij is. hoe bedoelt u vroeg ze. ik zei omdat iedereen hier dwars door elkaar heen loopt en de vakkenvullers aan het stoeien zijn antwoordde ik. ze antwoordde ik kan niet verantwoordelijk zijn voor andere klanten en de vakkenvullers dat mag natuurlijk niet. ik zei haar dat ze zelf ook heel dicht bij me kwam staan. ze lachte wat en zei ja u heeft gelijk.
ik vind dit ronduit een schandelijke manier van doen en zal een andere supermarkt gaan zoeken waar men de maatregelen iets serieuzer neemt. ik kom 1x per week boodschappen doen in plaats van bijna dagelijks ivm de crisis en houd mij verder aan de afspraken, en dan kom je in ah en loop je gevaar. dit kan echt niet. het personeel en klanten moet toch beschermd worden. jongeren van 16 nemen het niet serieus als ze er niet op gewezen worden en ook geen goed voorbeeld krijgen.

manager op eigen gedrag aanspreken,
manager leren hoe met klachten om te gaan
manager leren hoe personeel aan te sturen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door j.broersma