Klacht: Maat gordijnen aanpassen kan binnen 24 uur niet meer

op 16 juli 2019 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Gisteren 15-07-2019 gordijnen bij Kwantum besteld. Na sluitingstijd winkel kom ik er tot mijn grote schrik achter dat ik 2 cijfers heb omgedraaid bij het doorgeven vd maat. Vanochtend (16-07-2019) meteen gebeld, maar krijg via klantenservice te horen dat wijzigen vd order niet meer gedaan wordt. Dit terwijl ik binnen 24 uur mijn fout meld, de order alleen wil wijzigen, niet annuleren en zelfs nog meer stof wil afnemen. Zou Kwantum dus meer geld opleveren. Maar nee, wijzigen kan echt niet meer. De levertijd bedraagt 5 weken. De stof is dus nog lang niet geknipt lijkt mij. Kost het dan echt zoveel moeite om nu de order nog aan te passen? Waar is de klantvriendelijkheid gebleven en het meedenken in oplossingen in plaats van de deur nu al dicht te gooien terwijl ik het bestelde product nog niet eens heb?

Het was echt een hele domme fout van mij, maar ik zou heel graag een oplossing hiervoor willen. Ik vind het ook geen probleem om hier evt administratiekosten o.i.d. voor te betalen voor de moeite om de order aan te passen.
Ik ben tevreden als de order aangepast wordt en ik over 5 weken de juiste maat gordijnen ontvang, ipv te smalle gordijnen waar ik dan niets aan heb.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.Mathlener