Klacht: Maanden die niet kloppen

op 31 juli 2017 over VGZ-Trias in de categorie Zorgverzekering

Via de Website op mijn VGZ kan je facturen betalen alleen hebben ze bij mij een maand overgeslagen en ontving ik eerst een factuur van juli op 17-6-2017 en daarna die van juni op 30-6-2017 Terwijl ik elke maand netjes betaal krijg ik op woensdag 26-7-2017 een brief met betalingsherinnering met de datum die bestemd was voor vrijdag 28-7-2017 en extra kosten erbij. Contact opgenomen zeggen ze je moet altijd een maand van te voren de maand betalen, dat begrijp ik maar dan moeten wel de facturen kloppen en al klaarstaan met de datums die betaald moeten worden.

Ik heb de rekening van die brief die later binnen is gekomen betaald met het maandelijkse factuur bedrag en ik wens niet de extra kosten te hoeven betalen voor de administratie als de maanden worden omgedraaid.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar VGZ-Trias over deze klacht.

Bericht van VGZ-Trias

4 maanden geleden - Beste heer El Haddouti, hartelijk bedankt voor het vermelden van uw klacht. Door uw input kunnen wij onze service verbeteren. Uw klacht kunnen we helaas niet hier op klacht.nl voor u oplossen. Ik leg u graag uit waarom niet. Persoonsgegevens (medische en financiële gegevens) zijn wettelijk beschermde gegevens. Op klacht.nl zijn deze gegevens niet afgeschermd. Zo lezen niet alleen wij van VGZ uw klacht, maar ook medewerkers van klacht.nl die niets met uw medische of financiële situatie te maken hebben. Wij willen niet dat uw persoonsgegevens zomaar online staan, dus vragen wij u vriendelijk uw klacht hier te verwijderen. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar onze afdeling Klachtenmanagement. U krijgt binnen tien werkdagen een inhoudelijke reactie. Hebben wij een aanvraag voor zorg afgewezen en bent u het hier niet mee eens? Dan beoordelen wij de aanvraag opnieuw. Het kan dan iets langer duren voor u een reactie krijgt, maar niet meer dan twintig werkdagen. Hartelijk dank voor uw geduld. Het Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht A.2903

4 maanden geleden - Dank we hebben via de telefoon contact gehad. Met vriendelijke groet.

Alle klachten die gemeld zijn door A.2903