Klacht: maandafrekening

op 21 juni 2019 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Klantnr. 37878550

Jaarafrekening. Omdat ik het afgelopen jaar veel te veel betaald heb krijgt 304,93 euro terug van u.
U neemt aan dat ik nog een jaar zal blijven en trekt daarom alvast het nieuwe maandbedrag af van deze 304 euro namelijk 97 euro blijft over 207,93 ik heb bij u op gezegd ik ben overgegaan naar Budget energie.

Ik wil het totale bedrag van € 304,93 teruggestort krijgen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Oxxio

1 jaar geleden - Beste heer Verbaan,Het klopt inderdaad dat er op de jaarnota altijd een nieuw termijnbedrag wordt meegenomen. Binnen 6 weken nadat de levering is gestopt ontvangt u nog de eindnota waar op gekeken wordt wat er in totaal is betaald en wat er is verbruikt. Wanneer u meer betaald blijkt te hebben dan wat er is verbruikt, ontvangt u dit restant uiteraard van u terug.Op dit moment is er nog een afmelding bij ons bekend. Ik zie dan ook niet dat u de levering door Oxxio hebt geannuleerd. Wanneer u overstapt naar een andere leverancier krijgen wij dit pas één dag voor de overstap te horen.Groet, Mitchel Oxxio Webcare

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 04 juli 2019 om 10:31 geantwoord

Beste heer Verbaan,

Omdat wij geen reactie meer van u hebben mogen ontvangen gaan wij ervan uit dat alles duidelijk is geworden. Wij beschouwen deze klacht daarom als afgesloten. Heeft u toch nog vragen? Stel ze dan vooral. We staan te allen tijde voor u klaar. Wij wensen u een fijne dag verder.

Groet, Mitchel
Oxxio Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door dhr. J.Verbaan