Klacht: maandabonnement en opwarderen

op 11 oktober 2016 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

2-10 heb ik een maandabonnement voor mijn autistische zoon via jullie website gekocht , en nu wordt er toch nog automatisch afgeschreven om de kaart op te waarderen.
Wat blijkt nu , jullie kunnen met deze kaart wel zorgen dat er automatisch geld bij mij wordt afgeschreven , maar als je een product koopt moet je nog steeds langs een op-waardeer-punt om het gekochte reisproduct op diezelfde kaart te zetten.
En als je dat niet meteen doet (10 dagen later zoals ik ) dan verloopt dit artikel toch .
Ik vind dit een hele vreemde gang van zaken , zeker in de tijd dat alles automatisch gaat.
Vooral omdat het product niet gebruikt is en toch de 2e al in is gegaan.
En ik nu dus dubbel betaal voor 1 dienst.

Groet Lianne Loos

mijn maand-abonnement pas ingaat wanneer ik het ophaal en niet bij de betaaldatum....
En u het systeem zo verandert dat je niet steeds naar het oplaad punt moet , dat zou toch moeten kunnen in deze tijd .

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Connexxion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door B.R.A.M.Loos