Klacht: maand op en neer bellen voor oplossing

op 28 november 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik had ergens eind oktober ineens een factuur ontvangen dat ik mijn maandelijkse kosten niet had betaald van mijn abbonement, echter had ik dat wel gedaan, ik heb netjes gebeld rond eind oktober en mijn bedrag was on hold gezet en het zou uitgezocht worden door de financiële afdeling als ik een betaalbewijs naar hun zou sturen, dit heb ik dezelfde dag nog gedaan, de wacht tijd was toen 5 dagen, echter hoorde ik maar niks en ging weer bellen steeds kreeg ik te horen dat ik het misschien nogmaals moet sturen en dat de wachttijd langer is geworden. Nu heb ik al 3x een bewijs gestuurd met geen succes, echter kreeg ik alleen ineens een mail dat een deel naar een incasso bureau was gestuurd wat raar is aangezien mijn bedrag on hold stond. Hier konden ze dan wel op reageren maar niet naar mijn bewijs kijken en het koppelen aan mijn account.
Weer gebeld, de mevrouw vond het ook raar en stond niks in het systeem dat er iets naar het incasso bureau was gestuurd en incasso bureau zelf wist ook van niks dus is er weer een notitie gemaakt en gezegd dat het nu binnen een week wel opgelost moet worden. Week later weer niks verandert weer gebeld was ook ineens van on hold af en stond weer in het rood dit weer verandert in on hold en nu moet ik 15 dagen wachten!! En zo zijn we alweer in december. Ik zou het heel fijn vinden als dit eindelijk eens kan worden opgelost en ik niet steeds heen en weer moet bellen en maar moet wachten aangezien er maar niks gebeurd.

Ik ben pas tevreden als dit eindelijk is opgelost en het liefst zo snel mogelijk!

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Samantha Van den Berg