Klacht: Maand lidmaatschap

op 28 september 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

We hebben op 16 jun jl voor onze zoon een pas gekocht bij basic fit omdat hij was geslaagd. Volgens de medewerker in filiaal Heerhugowaard kon dat na 1 maand zou de pas geblokkeerd worden. We hadden geen recht op kortingen of cadeautjes. Maar konden dus wel 1 maand lid worden. Na de maand niet meer gesport en nu krijgen we een rekening want we hadden dus wel degelijk moeten opzeggen. Er valt niet over te praten met de administratie want die zeggen had je de kleine lettertjes maar moeten lezen. Ja we zijn dus te goed van vertrouwen geweest. Hebben voor 1 maand 67.97 betaald maar dat was onze keus dus prima. Nu moeten we nog eens 55.96 betalen dat zou betekenen dat we voor 1 maand sporten € 123.93 moeten betalen.

Zou het zeer op prijs stellen als de 53.96 komt te vervallen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 29 september 2016 om 08:12 geantwoord

Beste Annie,

Bedankt voor je bericht.

Dylan heeft zich op 16-6-2016 ingeschreven voor een Flex lidmaatschap. Dit lidmaatschap is maandelijks opzegbaar. Op 9-9-2016 ontvangen wij een opzegging voor zijn lidmaatschap en de einddatum is 9-10-2016.

Alle lidmaatschappen bij Basic-Fit moeten zelf worden opgezegd. Dit gebeurt niet automatisch. Als jij geen schriftelijk bewijs hebt van een eerdere opzegging dan kan ik het openstaande bedrag niet aanpassen. Het bedrag bedraagt momenteel €63,18. Dit is het laatste bedrag dat betaald dient te worden.

Dustin van Basic-Fit

Heeft op 29 september 2016 om 10:00 geantwoord

Heel fijn een snelle reactie maar ik blijf het erg kinderachtig vinden dan er niet meer naar de klant wordt gekeken, en naar het verhaal wordt geluisterd. Je kunt ook zien dat de pas niet meer is gebruikt en doordat het personeel in uw bedrijf de klanten vals voorlichten zitten wij met een rekening waar we niet om gevraagd hebben. Erg jammer. En als ik u was zou ik mijn personeel maar eens beter inlichten. Vriendelijke groeten

Alle klachten die gemeld zijn door @nnie46