Klacht: luidruchtige krantenbezorgster

op 19 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Elke morgen om 5.15 uur komt de krantenbezorgster de straat inrijden.
Dit doet ze met een diesel busje.
De adressen in de straat waar de krant in de bus moet doet ze niet te voet maar met haar bus.
Het resultaat is dat ze praktisch om de 5 meter stopt met de bus, de portier dichtslaat, daarna de achterklep dichtgooit en de motor stationair laat brommen.
Dit lijd tot grote ergernis van de buurt.
Iedereen zit dus om 5.15 uur rechtop in bed.
Is er een mogelijkheid dat jullie de desbetreffende bezorgster door jullie daarover kan worden aangesproken?

Het zou voor vele buren en voor mezelf een oplossing zijn als ze haar bus vooraan in de straat parkeerd en de kranten te voet naar de desgewenste brievenbus brengt.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 25 mei 2016 om 09:06 geantwoord

Geachte heer Visser,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u geluidsoverlast ervaart door onze bezorgster.

Wij hebben uw klacht doorgegeven aan de bezorgdienst en gaan er vanuit dat hier gehoor aan wordt gegeven. Indien u over twee dagen nog steeds hetzelfde ervaart vernemen wij het graag van u via: 088-824 8242.

Wij vertrouwen erop u zo voldoende geinformeerd te hebben.

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Ericvisser68