Klacht: luidruchtig gedrag Ns-conducteurs in 1e klas

op 25 april 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik rij 1e klas, zodat ik in drukke tijd een zitplaats heb, waar ik in rust kan studeren. Nu gebeurt het steeds vaker dat de conducteurs in de 1e klas samenkomen en daar harde en drukke gesprekken voeren. Bij het volgende station wipt er eentje snel naar buiten om zijn werk te doen en gaat vervolgens weer bij zijn/haar collega’s zitten om het drukke gesprek voort te zetten. Ik heb ze de laatste keer erop aangesproken, en er werd hevig verontwaardigt gereageerd! Wat ik me wel niet denk te veroorloven? Het was geen stilte-coupé, werd aangevoerd. Maar ik mag als 1e klas-reiziger toch wel verwachten, dat het personeel aldaar zich ook 1e klas gedraagt?
Bij navraag onder 1e-klas reizigers blijkt dat dit gedrag ook onder andere reizigers een bron van ergernis te zijn.

wanneer u deze kwestie onder de aandacht brengt bij het personeel, dit als verbeterpunt in uw beleid opneemt en er een terugkoppeling met mij plaatsvindt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 28 april 2017 om 09:16 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Heeft op 29 april 2017 om 11:30 geantwoord

NS heeft geen contact met me opgezocht, noch het probleem opgelost. Na wat heen en weer gebel, kreeg ik de oplossing van de NS: ze hadden mijn emailadres aangepast, waarvoor dank! Toen ik vervolgens weer belde, konden ze nergens iets vinden over een oplossing die mij per mail aangeboden zou zijn en werd mij aangeraden de klacht opnieuw in te dienen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wendy2