Klacht: Luide piep in de trein.

Kornee.Haan op 20 november 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte meneer/mevrouw.

Momenteel zit ik in de stoptrein Leeuwarden, Groningen. In de coupe is een ontzettend luide en vervelende piep te horen die niet te verklaren is. Heeft u enig idee wat de mogelijke oorzaak is van deze onvrijwillige gehoorbeschadiging? Ik hoor graag van u.

Met vriendelijk groet, Kornee Haan.

Een duidelijke oorzaak voor deze piep die klinkt als een vogelverschrikker.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Beste Kornee, Ik wil dit uiteraard graag voor je uitzoeken. Heb je een treinstelnummer voor mij? Deze kun je vinden boven de deuren. Als je deze niet kunt vinden dan heb ik de exacte vertrektijd van je nodig vanuit Leeuwarden. We kunnen onze verkeersleiding dan op de hoogte brengen en zij kunnen de machinist er naar laten kijken, als die het niet kan oplossen kunnen ze er iemand heen sturen in Groningen. Met vriendelijke groet, Zoë Team Webcare

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Beste Zoë, Het treinstel nummer is 241. Het piepende geluid is inmiddels opgehouden maar het probleem is nog onduidelijk. De trein vertrok om 15:50. Ontzettend bedankt voor het snelle reageren. Met vriendelijke groet, Kornee Haan

Arriva

Heeft op 20 november 2017 om 16:17 geantwoord

Dankjewel Kornee.

Fijn te lezen dat het inmiddels opgehouden is. Echter voor ons nog wel belangrijk om het uit te zoeken en te kunnen voorkomen. Dus je bericht ga ik doorsturen naar de regio zodat de mannen van materiaalbeheer dit kunnen onderzoeken en oplossen.

Ik wil je dan ook vriendelijk bedanken dat je de moeite hebt genomen dit direct bij ons te melden.

Fijne dag gewenst.

Zoë
Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door