Klacht: Luchtkussen envelop vermist

op 23 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 3 juli heb ik in een luchtkussen envelop producten verzonden. Het gaat om cosmetica en sieraden van mijn webshop. Tot op heden heeft de persoon die er in haar blog over zou schrijven, de producten nog niet ontvangen.

Producten kwijt – postzegels voor niks geplakt – en geen review over de producten op een blog šŸ™

Gewenste Oplossing:

Dat de zending opgespoord wordt en bij de geadresseerde bezorgd wordt!

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door maakjemooi