Klacht: Luchthavenbelasting

op 01 juli 2016 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een ticket gekocht bij Dreizen, retour naar Aruba, en zou vliegen met KLM.
Ik had ook luchthavenbelasting betaald.
Maar helaas heb ik hiervan geen gebruik van gemaakt, en ik wil mijn Luchthavenbelasting, geld, weer terug!
Ik ben al vanaf Woensdag 5 December 2012 bezig om mijn geld terug te krijgen. Dreizen stuurt mij naar KLM, en KLM stuurt mij naar Dreizen.
Ik hoor gewoon mijn luchthavenbelasting terug te krijgen, want dat is een belasting die ik betaald had, terwijl ik daar geen gebruik van heb gemaakt. Hoop zo spoedig mogelijk een reactie te krijgen en mijn geld terug. Geld van mijn ticket vraag ik niet eens terug, ik vraag wel mijn belasting terug. Het is hetzelfde als je geen gebruik maakt van een voertuig en toch wegenbelasting moet betalen, dat kan toch ook niet!

Gewenste Oplossing:

Mijn luchthavenbelasting geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pvrolijk