Klacht: Luchtbed

op 20 mei 2021 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo
Ik heb afgelopen week een luchtbed gekocht en dat was de laatste.
Er zouden nog meer binnen komen alleen zijn ze nu binnen en zijn ze maar liefst 5 euro duurder geworden.ik heb er een week geleden 13 euro voor betaald.
Dat kan toch niet zomaar lijkt mij
Met vriendelijke groet
Mevr abeling

Gewenste Oplossing:

Als ik hem gewoon voor 13 euro weer kan kopen ben ik tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vera abeling