Klacht: Luchhavenpersoneel

op 02 juni 2018 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Afgelopen dinsdag vloog ik met Transavia naar Ljublana. We moesten inchecken in hal 1. De baliemedewerkster zei na de checkin dat we naar hal 3 moesten en daar op de borden moesten kijken voor het gatenr. We vonden dit vreemd en gingen bij de info balie van Transavia vragen of dit klopte. Daar zeiden ze dat dit klopte. Op het infobord stond at wij bij gate B59 vertrokken en die is niet in hal 3. Wij dus weer vragen bij de info balie. Daar zeiden ze dat het goed was en deed de medewerker of ik gek was. Riep wel 3 x dit is Schiphol.Dus weer naar hal 3. Een medewerker van de KLM zei het is een niet Schengenland. Toen ik zei dat het een EU land was stuurde deze ons naar hal 1. Ik ben dit gaan mededel bij de infobalie. Daar wisten ze niet dat dit een EU bestemming is. Ik was met mijn zus van 82 jaar en hebben dus 6 keer die lange afstand gelopen. Ik vind het geen goede zaak dat het luchthavenpersoneel niet weet wat EU landen zijn.
Misschien is bijscholing een goed plan.

Excuses zou op zijn plaats zijn.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeltje Balk-Kooistra