Klacht: Lowa innox pro gtx lo

Jopie steijn op 18 oktober 2021 over Lowa in de categorie Schoenenwinkels

30 nov 2020 heb ik en mn man 2 paar lowa innox gekocht, eerst heb ik m’n oude schoenen opgelopen en ben in januari
Gaan wandelen op deze schoen, in april heb ik ze opgeborgen en lopen wij op Teva sandalen.
Nu heb ik ze weer tevoorschijn gehaald maar zie ik tot mn verbijstering dat de zool op de hak al helemaal door is , en ook bij die van mn vrouw(ik heb er misschien hooguit 4mnd op gelopen) ik ben bij Bever langs geweest maar op de zool geven ze geen
Garantie.
Mijn vraag is ik vind het echt van slechte kwaliteit, bij deze vraag ik U of ik een vergoeding kan krijgen, in vorm van tegoedbon, ik kan U bon en foto sturen van schoen

ik weet dat er geen garantie gegeven kan worden op de zool, maar omdat dit zo snel versleten is
Zou ik het erg op prijs stellen als U een tegoedbon of iets dergelijks zou kunnen toesturen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lowa

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lowa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jopie steijn