Klacht: loungeset wordt niet geleverd op afgesproken datum

op 21 juli 2016 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Afgelopen zondag heb ik een lounge set besteld in Dordrecht. Deze heb ik direct betaald en zou gisteren, 20 juli, bezorgd worden.
Op dinsdagavond zou ik de aflevertijd kunnen bekijken, maar er stond niets ingepland. Gisterenmorgen kreeg ik telefonisch niemand te pakken bij de bezorger of bij Kwantum. Bij Kwantum kost bellen overigens 50ct per gesprek en wordt de verbinding steeds verbroken.

Ik heb uiteindelijk zowel Kwantum als Spreuwel transport te pakken gekregen en een keur aan redenen gekregen waarom er niet bezorgd zou kunnen worden. Van een ‘stormloop’ tot ‘storing’ tot ‘kwantum heeft geen orders gegeven’. Kortom gevalletje van het kastje naar de muur en liegen en bedriegen.

Nu heb ik als laatste een mail gehad waarin staat dat er een nieuwe afspraak gaat worden ingepland. Binnen drie weken!!! Dan ben ik met vakantie, dus dan wordt het eind augustus. Terwijl op de website nog steeds een levertijd van 8 dagen wordt genoemd.
Een Kwantum-medewerkster noemt dit overmacht, wat het natuurlijk niet is. Dit had voorkomen kunnen worden. Bovendien schijnen alle loungeset al in het distributiecentrum te staan (er is dus voldoende voorraad), maar ik kan het niet zelf ophalen.

Ik wil dit weekend mijn set! Een tweede vrije dag opnemen kan ik niet. Bovendien wil ik dat mijn voor niets opgenomen vrije dag van gisteren wordt vergoed.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Astrid Ponsioen