Klacht: Loungeset niet afgeleverd

op 20 juli 2016 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Afgelopen zaterdag hebben wij een Loungeset gekocht bij de Kwantum vestiging in Zaandam. Volgens de winkel zou deze vandaag woensdag 20 juli 2016 geleverd worden. Op dinsdag 19 juli na 21.00 zouden we het tijdstip van bezorgen kunnen opvragen bij Van Spreeuwen Transport. Gisteren dus gecheckt maar helaas onze postcode/huisnummer was niet bekend en er stond bij dat wij vandaag vanaf 08.00 uur konden bellen met de klantenservice van Van Spreeuwen Transport. Helaas tot aan nu (15.10 uur) niemand te pakken gekregen. Wordt gewoon in de wacht gezet en na 20 minuten nog niemand aan de lijn.

Ondertussen ook het algemene nummer van Kwantum gebeld a 50ct per gesprek. Laten doorverbinden met de algemene klantenservice waarop de verbinding meteen verbroken wordt. Dit ook een aantal keren geprobeerd tot dat ik daar ook genoeg van kreeg.

Dan maar tot 10.00 uur gewacht en weer via het algemene nummer van Kwantum a 50t per gesprek laten doorverbinden met Kwantum Zaandam. Ik heb vervolgens deze vriendelijke dame de situatie uitgelegd en zij ging weer op haar beurt met de klantenservice van Kwantum bellen om uitleg. Even later belde zij netjes terug met de mededeling dat de computers van Kwantum een storing hadden en op dit moment niets konden nakijken maar dat ik teruggebeld zou worden zodra er meer bekend was.

Omdat ik niets hoorde en ik inmiddels het directe nummer van Kwantum Zaandam had, belde ik met 075-6122974 om te vragen hoe het met mij order stond. Ik kreeg te horen dat Kwantum zich verkeken had op het aantal bestellingen van de loungeset ivm de aanbieding en dat er PostNL mensen zijn ingehuurd om de bestellingen af te leveren. Het zou natuurlijk niet meer vandaag afgeleverd kunnen worden (had ik ook wel verwacht) maar nou komt het leukste gedeelte: binnen nu en drie weken word de Lounge set afgeleverd. Natuurlijk is dit een belachelijke gang van zaken omdat dit een tuinset is in je deze niet halverwege de zomer wilt hebben!!

Dat de bestelde en volledig betaalde loungeset deze week nog bezorgd wordt en de extra kosten van het bellen a 50cent per gesprek vergoed worden.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jafpie