Klacht: loungeset

op 17 augustus 2016 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

ruim 3,5 week geleden hebben wij een loungeset gekocht bij kwantum, deze werd te laat geleverd en heb er zelf achteraan moeten bellen wanneer hij kwam.
eenmaal geleverd bleek dat we een hocker miste gelijk kwantum gebeld en die vertelde mij dat het een paar dagen zou duren voordat deze geleverd zou worden.
na een week weer de klantenservice opgebeld waar de hocker bleef ik kreeg als excuus dat ze het erg druk hadden en dat hij die week nog geleverd zou worden, nu 2,5 week verder word hij vandaag dan eindelijk geleverd, ik heb een klacht ingediend en aangegeven dat ik graag mij belkosten vergoed wil hebben en een vergoeding voor het lange wachten, heb een mail terug gekregen dat dit allemaal niet mogelijk is omdat de loungeset al zo laag geprijsd is.

als ik mijn belkosten terug krijg en een vergoeding voor het lange en onnodige wachten op 1 hocker en voor het slecht behandelen en valse beloftes die mij elke keer gemaakt zijn

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melanie25