Klacht: lotus accu

op 01 september 2018 over Van Cranenbroek in de categorie Tuin

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste
mijn naam is Gilberto rampa wonende in genk ( BE ) . IK ben al jaren klant bij jullie . Op 181217 had ik een autobatterij gekocht ( lotus 74am )met 2 jaar garantie van 77.95 euro.
Op 9818 breng ik de accu terug naar de winkel in opglabeek . de batterij werkte niet meer op de technische dienst wordt mij gezegd dat ik 15 werkdagen ( dus 20 dagen ) moet wachten wat ik helemaal niet normaal vind.Ze hadden mij tenminste een vervang batterij moeten geven ik kon absoluut geen 20 dagen wachten , ik heb een occasie batterij moeten kopen van 30 euro ( met 77 plus 30 had ik een bosch batterij gekockt) .
Vind ik absoluut niet juist , jullie winkel is wa prijs -kwaliteit een 10op10 waard, qua service een dikke 0 op 10.
Een paar maanden geleden is hetzelfde probleem gebeurd met een slijpmachine.
Hopend om in de toekomst voor een betere service.
Teken ik.
Hoogachtend.

Gewenste Oplossing:

gilberto

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van Cranenbroek

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van Cranenbroek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ooo_566987