Klacht: Lots spiegels 30 x 30cm

op 31 augustus 2018 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Voor mijn nieuwe woning heb ik veel spullen gekocht bij de IKEA vestiging in Haarlem. In de Ikea kreeg ik inspiratie voor mijn slaapkamer bij het zien van de Lots spiegels die geheel over een heel wand waren geplakt. Zo gezien, zo gedaan. Per Lots spiegelpak (7,99 euro) zitten er 4 spiegels in het pakketje. Ik heb een boel pakketten gekocht om mijn slaapkamermuur mee te vullen.
Ik heb de bijgevoede stickers gebruikt en per spiegel 2 stickers aan geplakt om het te kunnen vestigen op de muur. Na een tijd begonnen enkele spiegels eraf te vallen. Midden in de nacht werd ik opgeschrikt door de klap van de spiegels. Eerste keer dacht ik: nou kan gebeuren, maar om de week vallen er spiegels. Ik kocht steeds nieuwe lots spiegels bij de Ikea om leeg stukje spiegel weer bij te vullen op de muur. Inmiddels zijn er zoveel spiegels gevallen en gebroken. Door de val zitten er scheuren in mijn hoogplinten en in de tapijt. Dit is onacceptabel. Blijkbaar zijn de bijgevoegde materialen niet voldoende om de spiegel op de muur te kunnen houden. Wellicht zijn er 4 stevige stickers nodig om de spiegel erop te kunnen houden zonder dat ze vallen. Ik ben zeer teleurgesteld. Ik heb veel geld uitgegeven voor het steeds kopen van nieuwe spiegels en heb inmiddels naast het wakker schrikken steeds ook schade opgelopen aan mijn hoogplinten en tapijt. Ik heb als bewijs hier foto’s van.

Ik heb veel andere spullen bij de ikea gehaald waar ik wel mee tevreden ben, en ben een vaste klant maar hierdoor ben ik zeer teleurgesteld. Ik wil graag het geld van mijn spiegels terug. De bijgevoegde materiaal is niet voldoende om ze te kunnen vestigen. Bijna alle spiegels zijn stukgevallen en moest keer op keer weer nieuwe halen wat ook veel geld kost. Ik wil het gehele geld van de lots spiegels terug. Ik heb bankafschriften hiervan. Ik hoop op uw begrip. Alvast bedankt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sheyda Rajabi