Lots of goodies Complimenten
Product retour gestuurd zat niet als gewenst.
Vervolgens word het bedrag niet terug gestort. Meerdere keren contact gezocht word niet of nauwelijks gereageerd.
Bedrag dus nog steeds niet terug! Lees meer
Broek retour gestuurd maar geen geld ontvangen.
Diverse mails gestuurd maar ik krijg geen reactie Lees meer
Een week geleden sandalen via facebook besteld bij lots of goodies. Betaling is gedaan maar verder geen bevestiging ontvangen. Sandalen zpuden binnen 2 dagen bezorgd worden. Nu nog steeds niets ontvangen maar ook geen reactie op mijn mail of messenger... Lees meer
Op 11april jl. eerste klacht per email gemeld, dat bindceintuur ontbreekt heb geprobeerd hen telefonisch te bereiken maar beschikken niet over een telefoonnummer.
Op 12 april tweede email verzonden met klachten dat ik een reactie verwacht.
Op 13 april antwoord :Ze hebben... Lees meer
2 blousjes besteld bij lots of goodies, heb maat S besteld en heb een M ontvangen aangezien deze dus veel te groot is retour gestuurd en vervolgens wordt er niet keer gereageerd op mijn mails en berichten op Messenger!! Zijn... Lees meer
4 broeken gekocht en betaald !!
Keurig volgende dag al in huis.
Waren alle 4 te klein.
Mail gestuurd dat ik het ging retouneren ,netjes op de post gedaan met track en trace nummer .
Ze hebben het 27 maart ontvangen .
Maar krijg... Lees meer
Ik heb een comfi pak besteld op lots op goodies. 12-3 binnen gekregen.Na 1x dragen was deze al kapot!
Meteen nadat ik het opmerkte een mail een facebook bericht gestuurd naar lots of goodies met een klacht. Dit is... Lees meer
Ik heb op 1011 2017 2 leggings gekocht. Waarna 1 van de 2 na 3 keer dragen op de naad in het kruis losliet van de stikdraad. Op 10122017 heb ik hier contact over gezocht. Zij zouden het navragen bij... Lees meer
Ik had 3 jurkjes besteld. 1 daarvan heb ik gehouden, 1 wilde ik sowieso niet, en 1 wilde ik ruilen. Heb dus 2 jurkjes retour gestuurd. Van de ene die ik niet wilde heb ik inmiddels geld retour gestort gekregen,... Lees meer
Op 29-12-2017 heb ik bericht gestuurd dat de rits van een winterjas kapot is gegaan na 2x dragen. Lots of goodies een berichtje gestuurd, na 3 weken geen antwoord, nogmaals een berichtje gestuurd. Toen reageerde ze vrij vlot heen en... Lees meer