Klacht: loten trekking 10 oktober

op 10 oktober 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Let op! We kunnen de lotnummers nu nog niet bevestigen. Binnen een uur ontvang je een e-mail met meer informatie.

wat moet ik hier aan doen

dat het wel allemaal klopt want nu ben ik me geld kwijt zonder dat ik me loten heb

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Staatsloterij over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 10 oktober 2016 om 19:54 geantwoord

Geachte heer De Jong,

Het is vervelend om te lezen dat u geen loten heeft ontvangen na uw betaling. Ik heb het nagekeken in ons systeem en gezien dat de bestelling mislukt is. U krijgt binnen 48 uur het geld teruggestort op uw rekening. Mijn excuses voor het ongemak.

Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Ingrid Holieman
Klantenservice Staatsloterij

Telefoon: 0800 - 02 31 303 (Gratis)

Postadres:
Staatsloterij
Postbus 818
2700 AV ZOETERMEER

De informatie in dit bericht is vertrouwelijk en is mogelijk wettelijk beschermd. De informatie verzonden met dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden.
Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden is niet toegestaan.

De Nederlandse Loterij staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden e-mail, noch voor tijdige ontvangst daarvan.
Deze voetnoot geeft mede aan dat deze e-mail gescand is door een actuele virusscanner op de aanwezigheid van computervirussen.

Alle klachten die gemeld zijn door roydejong