Klacht: Loten besteld niets ontvangen

op 30 april 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 30 april 2016 om 11:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Peeters,

Graag wil ik u de volgende toelichting geven.

Uiteraard is het vervelend om te vernemen dat er iets is misgegaan bij het aanschaffen van loten via de website.

Ik heb het voor u nagekeken en vastgesteld dat uw bestelling via internet wel gelukt is. De e-mail met daarin uw lotnummers is op 26 april 2016 rond 23:49 verstuurd naar het e-mailadres dat geregistreerd staat in ons systeem.

Voor de volledigheid geef ik u hierbij nogmaals uw lotnummers door. U heeft meegespeeld met de Koningsdagtrekking van 27 april 2016 met een Straatje 1/5e Koningsdagloten met de lotnummers:
BL 23971
AH 19062
FC 06353
AW 90644
EM 83735
FU 75726
GR 62917
EH 52008
GA 44299
BV 31580

Uw lotnummer(s) kunt u overigens ook altijd inzien via Mijn Staatsloterij op onze website www.staatsloterij.nl of via de Staatsloterij app.

Mijn excuses voor het ongemak.

NB Typefouten voorbehouden.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben ge?nformeerd en wens u veel geluk!

Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen via klantenservice@staatsloterij.nl of 0800 023 13 03 (gratis).

Met vriendelijke groet,

Liza Ketelaar
Klantenservice Staatsloterij

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroen peeters
x