Klacht: Losse pin/ spijker in mijn voet!

op 19 oktober 2016 over Bristol in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 19-10 rond 13.30 uur was ik met mijn kinderen in bristol presikhaaf/arnhem. Tijdens het winkelen heb ik op een losse pin/ spijker gestaan wat heel hard en diep dwars door mijn schoenen in mijn voet terechtgekomen! Ik en mijn kinderen schrok hier heel erg van heb nog steeds pijn en een kapotte schoen.( nieuw merk schoen). Hierop contact gehad met een mevrouw die ook beslissingsbevoegd is ( manager geloof ik ben ik niet evht iets mee opgeschoten. Waarna zij mij heeft doorverwezen naar een andere manager genaamd Erik, hij heeft mij wel
Verder geholpen met wegwijs maken dat ik dit iom een districtmanager dat ik dit incident/ klacht hier kon melden. Echter heb ik een enorme pijnlijke voet en een gat in mijn nieuwe schoen!

Gewenste Oplossing:

Ik ben wel blij dat het niet iets blijvends is de pijn onder mijn voet, maar zal wel blij en tevreden zijn als mijn schoen vergoed zou kunnen worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bristol over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bristol in behandeling genomen

Bericht van Bristol

1 maand geleden - De klacht is doorgestuurd naar de districtsmanager.

Reactie van de melder van de klacht Bilgen

1 maand geleden - Is er al iets meer bekend?

Alle klachten die gemeld zijn door Bilgen