Klacht: Losgeld geeist voor het terugkrijgen van mijn mobiele telefoon

op 03 augustus 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb een maand geleden SAMSUNG klantenservice gebeld met de vraag hoeveel het zou kosten om de glasplaat (LCD-scherm is prima), wat buiten de garantie zou vallen, te laten repareren. Op aandringen en onder begeleiding van de SAMSUNG medewerker heb ik een reparatieverzoek voor mijn mobiele telefoon (SAMSUNG S6) ingediend. Volgens hem zou dit kosteloos zijn evenesals het weigeren van de offerte. Nu blijkt er sprake te zijn geweest van dwaling. Ik ben enkele weken geleden door Dynafix geïnformeerd dat ik mijn telefoon niet terugkrijg als ik geen onderzoekskosten twv 50 euro betaal. Ik vind het onacceptabel dat ik 50 euro moet betalen voor een diagnose die ik bij aanvang al had gesteld en ook niet om had gevraagd. Ik vroeg naar de kosten voor het maken van het scherm, niks meer en niks minder. Hiervoor dacht ik mijn telefoon niet op te hoeven sturen, maar de SAMSUNG medewerker wel.

Het bovenstaande gesprek is opgenomen, maar de SAMSUNG klantenservice zijn de behandeling van mijn klacht van 13 juli nu zodanig aan het uitstellen dat de opname binnenkort wel gewist zal worden en tevens betaaltermijnen zullen verstrijken. Ik heb nu 2x gebeld naar de SAMSUNG klantenservice en via Facebook Messenger contact gehad met tenminste 3 personen en nog steeds geen reactie gehad op mijn klacht.

Ik wil mijn telefoon zsm kosteloos terug.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door shartseng