Klacht: los pootje rechts

op 05 februari 2018 over Eye Wish in de categorie Opticïens en brillen

al een hele tijd gaat het pootje van mijn bril los zitten en wordt het steeds vastgezet – laatst met locktide door de opticien en nu is de poot is een beetje ontvricht en veert niet meer mee en de bril zakt steeds af. Dit is erkend en ik wacht op een nieuw pootje en dat komt maar niet – we zijn nu drie weken verder – help want ik heb de bril dagelijks hard nodig .

als de bril hersteld is en weer goed past en ik niet steeds terug hoef hoor je me niet meer - ik kom er maandelijks zeker vanaf begin met bril ik denk nu een 5 maanden geleden.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eye Wish over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eye Wish in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eye Wish een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eye Wish

Heeft op 14 september 2018 om 12:31 geantwoord

Oplossing :
Aangegeven het erg vervelend te vinden wat er is gebeurd. Excuses aangeboden. Klant heeft via een andere winkel het vervangende onderdeel van de bril ontvangen. Levering heeft vertraging opgelopen omdat de veer niet direct leverbaar was. Gaan ervan uit hiermee de klacht correct te hebben opgelost. Eye Wish Opticiens.

Alle klachten die gemeld zijn door fran.vanhees