Klacht: Los laten lijm scharnieren spiegelkast badkamer

op 20 december 2012 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Na ongeveer 5 maanden viel er een kastdeurtje naar benden wat gelukkig kon worden opgevangen. Een maand later viel het andere kastdeurtje naar beneden, op beide plekken liet de lijm los tussen de scharnieren en de spiegel kast deuren. Na op de website van Ikea te kijken zag ik tot mijn verbazing dat deze tegenwoordig ook alleen met 3 scharnieren worden geproduceerd en niet meer met 2 scharnieren per deur. Hier opvolgend ben ik naar de vestiging in Amsterdam gegaan om mijn klacht te melden, echter werd mij hier verteld dat zonder bon wij niet worden geholpen ook al konden zij zien dat dit product wel degelijk van Ikea was en ze waren ook zeker niet wel willend om ons te helpen. Alle producten van het kastje zijn nog in tact alleen de lijm heeft los gelaten ik wil graag dat dit opgelost word of gaan er nu nog meer glazendeurtjes naar beneden vallen? Ik vind dat het product ondeugdelijk is aangezien wij er niets mee hebben gedaan en de lijm van zelf los heeft gelaten. Daar naast hebben wij 2 van deze kasten aangeschaft en bij beide kasten heeft de lijm bij dezelfde scharnieren aan de rechter kant los gelaten. Is dit toevallig of is dit een gebrek van het product.

Graag wil ik dat, of mijn deurtjes worden vervangen met goede lijm tussen de scharnieren of dat mijn spiegelkast word vervangen voor nieuwe om ook ongelukken in de toekomst te voorkomen.

Bericht van

6 jaren geleden - Opgepakt door IKEA.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 29 december 2012 om 12:55 geantwoord

Opgepakt door IKEA

Reactie van de melder van de klacht k.deloor

6 jaren geleden - Mijn klacht gegevens staan allemaal op deze site inclusief foto's. Toch word ik weer doorverwezen naar hun site en moet ik dingen aanleveren die ik niet heb. Ik dacht via klacht.nl dat ik hierbij geholpen zou worden maar helaas neemt Ikea geen contact met me op en krijg ik alleen maar een gekopieerde pagina waar ik niet eens op de links kan klikken. In de garantie bepaling staat dat ik 10 jaar garantie heb op het product maar ze laten niets van zich horen. Ik kreeg pas 2 weken later reactie en ze hebben helemaal niets opgepakt, ik mag mijn klacht gewoon weer opnieuw gaan schrijven terwijl alles hier al staat. Kunnen jullie mij helpen klacht.nl want met Ikea kom ik niet verder.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van IKEA beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door k.deloor