Het is echt een ramp om te draaien , een en al kruim , en loste dikke takjes , zoals meerdere mensen al aangeven het is hopeloos geworden met de zware shag , ga ook overstappen op ander merk ,... Lees meer
Regelmatig pakjes shag waar de verpakking/ gestalde randen lostaten Lees meer
Beste ,
Ik had vandaag uit mijn pakje shagg een takje gehaald de bijna 2 keer zo lang is als het vloeitje .
Zou u graag met mij contact willen opnemen?
Met vriendelijke groet
Ricardo Lees meer
Beste.
Ik rook al vele jaren uw Holland Blue tabak en was heel tevreden over de kwaliteit.De laatste paar maanden zijn er meer dikke stukken en fijn tabak in een pakje shag die niet te gebruiken zijn om een cigarette... Lees meer
De laatste 2 maanden is de Look Out Holland Blue zo droog, niet te draaien. Dan maar en appelschil erin, maar spijtig voor een produkt van die prijs. Lees meer
De laatste tijd heb ik als ik een pakje lookout black haal zitten er gewoon hele takken zo als nu weer een tak van min 12 cm vind dit niet normaal meer shag kost al genoeg en ik betaal toch... Lees meer
Heb nu al een slog gehad waar elke keer de linkerkant los laat waardoor ik veel shag heb weg moette gooien. Lees meer
Ik heb een pakje look out shag gekocht en er zit een takje in langer dan het vloeitje zelf Lees meer
Een pakje lookout half zwaar gekocht. Meer dan de helft is mot.
Niet te draaien dat spul. Schandalig Lees meer
Goedendag,
Ik heb de laatste tijd veel last van droge shag met heel veel stokken er in.
De shag krijgt bij mij niet de kans om uit te drogen maar moet constateren dat er bijna voor de helft kruim is.
Daar... Lees meer