Klacht: LOnvoldoende geholpen

op 10 juni 2021 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

We hebben in hulst een soundbar 500 van bose gekocht geïnstalleerd door bcc en nog in garantie. Deze soundbar werkt niet naar behoren. We hebben het probleem uitgelegd, er werd ons verteld dat er niks mis mee was enkel updaten. We hebben gevraagd of ze dat daar niet konden doen, doe dat thuis maar was het antwoord. Voor iemand die het kent is dat makkelijk, waar is de service eigenlijk en hoe weet die verkoper dat dit de reden is zonder test? Graag een oplossing of het zal de laatste aankoop geweest zijn bij bcc. Ps we zijn dinsdag 8/6 14 h op de winkel geweest. Groeten patrick thierens. 06 211 93 717

Als de soundbar helemaal werkt naar behoren, ofwel wordt ze bijons geüpdatet of ik breng ze naar de winkel

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 15 juni 2021 om 15:29 geantwoord

Goedemiddag heer Thierens,

Het eerste wat gecontroleerd moet worden is of het systeem alle updates heeft gehad. Dat kan alleen op uw thuisnetwerk. Bij BCC testen is daarmee niet haalbaar. Tip voor u is om de stappen die staan vermeld op de site van Bose, te doorlopen om te controleren of de nieuwste updates geinstalleerd zijn. Eventueel een installatieteam langs sturen kan ook een mogelijke oplossing zijn en dat het systeem volledig opnieuw wordt geinstalleerd.

Ik vertrouw u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Marlies
Team Customer Care