Klacht: Lomp

op 04 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste,
Ik zat even geleden in bus 8 van ‘s-Hertogenbosch naar Vught. Dit was tussen half 3 en 3 uur. De precieze tijd weet ik niet meer aangezien de borden het ook al niet deden. Ik vroeg de buschauffeur heel normaal of deze bus ook op de helvoirtseweg stopte. Hierop reageerde hij al heel geirriteerd met een Ja. Daarna vroeg een jongen of dit de bus naar Vught was. Hierop ook weer zwaar geirriteerd en ik citeer “Dat staat erop he”. Die jongen vroeg het alleen maar om even zeker te zijn.

Daarna bij het ziekenhuis stapte een mevrouw in die al wat moeilijk liep. Ze schuifelde een beetje. In plaats van te wachten tot mevrouw plaats heeft genomen begon de chauffeur al met rijden waardoor mevrouw best hard viel. Als je ziet dat iemand al moeilijk loopt wacht je toch even tot ze zit? Er kwam nog geen eens een sorry vanaf. Asociaal. Ook vond ik dat hij overal heel hard reed en niet lette op zebrapaden etc.

Ik hoop dat de meneer in kwestie even aangepakt word want ik vind niet dat je zo onveilig mensen mag vervoeren.

Mevrouw v. Munster

Als de chauffeur normaal rijd en ook klantvriendelijk doet tegen de passagiers, wat vaak niet het geval is.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 04 oktober 2016 om 19:33 geantwoord

Beste mevrouw Munster,

Spijtig om te lezen dat de chauffeur niet vriendelijk was en asociaal heeft gereden. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Begrijpelijk dat u hier een melding van maakt.

Ik heb uw klacht intern doorgegeven in de regio waar het verder wordt uitgezocht en besproken zal worden met de chauffeur. Wij passen wel altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden.

Ik bied u excuses aan voor het ervaren ongemak die u heeft gehad tijdens deze rit.

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door lvanmunster