Mijn Klacht:
Zeker 60 trouwe klant AH Wat mij elke X opvalt met de dag deal is dat je zo vroeg mogelijk komt en het art. Op is op al weg is.handelaren komen er massaal op af zondat s morgens om 9.00 alles weg is. Slecht beleid vind ik het en de trouwe klanten lopen er op mis . Nu de koffie ook weer weer niet op voor raad En noem maar eens wat meer op . Als bedrijfsleider kan je ook meedenken door de voorraad in 3 dagdelen te doen zondat meer mensen er van kunnen profiteren. Spec. Voor de koffie extra vroeg en nu weer op . Mijn winkel is her niet meer en dit is zeker niet de eerste X
Met vr. Gr.
Gewenste Oplossing:
Als ik Mijn 6 potten Nescafé gold voor de prijs 1 1 gratis en gewerkt wordt op de volgende deals

