Klacht: Te late plaatsing advertentie

op 03 september 2014 over LokaalTotaal in de categorie Reclame

LokaalTotaal zou voor ons een advertentie plaatsen voor onze opleidingen. Onze opleidingen starten namelijk in september van dit jaar en wij wilden onze opleidingen promoten door te adverteren in de gemeentegids via LokaalTotaal.
De advertentie zou geplaatst worden in juni 2014. De factuur was uiteraard al lang en breed betaald door ons.
In augustus wilden wij uit nieuwsgierigheid eens kijken hoe de advertentie eruit zag online. Tot onze verbazing konden wij geen plaatsing vinden. Dus wij mailen naar LokaalTotaal. Toen pas, en dus alleen omdat we ZELF maar eens zijn gaan navragen, kregen we te horen dat de advertentie pas geplaatst zou worden in oktober van dit jaar.

Aan plaatsing van de advertentie hebben wij dus helemaal niets meer. Onze opleidingen zijn immers reeds gestart. Elk promotiedoel dat wij voor ogen hadden met de plaatsing van de advertentie in de gemeentegids heeft nu geen enkel effect.

Inmiddels een klacht ingedien, maar daar reageert men niet op!

Wij zien graag dat LokaalTotaal onze betaling (of een aanzienlijk deel daarvan) crediteert.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LokaalTotaal

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LokaalTotaal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DBA