Klacht: Netjes binnen termijn contract geannuleerd, toch factureren!

op 05 september 2014 over LokaalTotaal in de categorie Reclame

Nadat een vertegenwoordiger langs is geweest bij mijn bedrijf heb ik een contract getekend voor gemeentegids Veere 2014/ 2015. Bij nader inzien heb ik het netjes binnen de gestelde termijn van 8 dagen geannuleerd, tevens volgens hun voorwaarden.
Ik heb later gebeld met de vraag of mijn brief is aangekomen, die wel AANGETEKND is verstuurd.
Deze hebben zij ontvangen en telefonisch bevestigd.

Dik 3 maanden later krijg ik alsnog een factuur met de proefdruk en of ik even meer dan € 300,- wil betalen.

Na gebeld te hebben en alle gegevens door te geven die bij het contract horen word er gezegd dat ik de naam van de vertegenwoordiger moet hebben en dat hun nooit deze brief hebben gehad. Er word gezegd dat ik mijn administratie beter moet doen,terwijl hun zo smerig zijn toch hun geld te vangen en wel degelijk weten wie de vertegenwoordiger was in die periode.

Er word mij zelfs gezegd dat er in die periode van annulering nog geen sprake was van een nieuwe maak van gemeentegids.

OFTELWEL: SMERIGE HUICHELAARS EN ZETTEN JE NEER ALS EEN DOM PERSOON EN OVER DE RUG VAN ANDEREN RIJK WILLEN WORDEN. JE KRIJGT ER GEEN KLANTEN DOOR EN VINDE ZICH ERG INTERESSANT!!

ANNULERING FACTUUR, NIET VERMELD WORDEN IN GEMEENTEGIDS VEER 2014/15 EN ERVOOR ZORGEN DAT HUN EIGEN ADMINISTRATIE OP ORDE IS IPV. MIJ HIER OP ATTENDEREN!!!!!!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LokaalTotaal

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LokaalTotaal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sandersn