Klacht: Loft laminaat vloer

op 18 juni 2018 over VTwonen in de categorie Internetshops - Interieur

De loft Laminaat vloer gekocht bij karwei in Haarlem. Al na enkele dagen begon de vloer aan de randen te werken. Sommige naden staan hoog, beschadigen hierdoor. De vloer is een ramp. Dit is bekend want na een kleine zoektocht zie ik klachten staan vanaf 2015. Karwei stuurt een zgn expertise bedrijf dat de klanten afwinpelt. Mij werd gezegd dat er een deletatievoeg (grote kier) had toegevoegd moeten worden. Een deletatievoeg!!! Een kamer van 7 bij 4 kan volgens de expert niet uit een gehele laminaatvloer gelegd worden? Ik heb nog nooit een laminaatvloer met een kier gezien. Toen ik zei dat ik nog nooit zoiets belachelijks had gehoord was de expert boos. Conclusie is dat wij de vloer verkeerd gelegd hebben. En dit lees ik ook bij alle klachten op internet terug. Beste Vt wonen. Als jullie weten dat de vloer al jaren niet deugt haal die vloer dan uit de handel, maar ga het niet afschuiven op de consument. Vt wonen stuurt mij terug naar Karwei. Karwei laat niets meer horen. Ik wil dat jullie dit netjes oplossen. Mvg Burger

Aankoop bedrag terug betalen

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over VTwonen

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over VTwonen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Britb