Klacht: Zijn ze aan het pesten?

Rudie de Boer op 21 mei 2024 over LinkedIn Nederland in de categorie Social Media

LinkedIn advies na klachten: 1. Wat u probeerde te doen? 2. Welke pagina bekeek u? 3. Welke stappen hebt u genomen voordat u uw probleem ondervond?
En een schermafbeeldingen maken weet ik heel goed te doen.

Wat is dit voor antwoord???
Dit lijkt heel erg op pestgedrag! Van het kastje naar de muur! Kunnen ze niet beter?
Ik ben hier al maanden mee bezig met mezelf te identificeren. Soms leg ik het maar naast me neer. Om later, maar weer een poging te doen. In de hoop dat het ‘kinderziekten’ zijn na de veranderingen.

Ik wil iemand die een deskundig antwoord kan geven en die de problemen op kan lossen.
Mijn gegevens, berichten en contacten verschijnen soms en soms zijn ze weer weg, net als andere dingen. Mijn inzendingen zijn grotendeels verdwenen en ik kan niet meer kijken welke inzendingen de meeste belangstelling hadden. Dat werkte eerder heel goed.
De aantal bezoeken in het verleden klopten vaak niet en vandaag leek er helemaal niets te kloppen.
Ik kan nota bene mezelf toevoegen als contact, alsof ik iemand anders ben dan mezelf.
Maar wel oproepen om in te gaan op een gratis lidmaatschap voor een maand.

Zou het dan wel goed zijn? Ik weet het niet.

Met vriendelijke groet

Rudie de Boer

De oplossing zou zijn dat het ook mogelijk is om je op een andere manier je te legitimeren.
Een oplossing zou zijn dat als ik uitnodigingen krijg, dat er werkelijk iets te zien is. Nu is er niets te zien, en gegevens van mij zijn zomaar verdwenen.
Ik kan geen oplossing geven, ik kan niet kijken waar de fouten zitten.
Een oplossing zou zijn dat LinkedIn op hun website voor oplossingen je niet in een Loop plaatsen, maar werkelijk deel nemen aan oplossingen.

Ben ik werkelijk tevreden met de tot nu toe aan antwoorden? Nee, natuurlijk niet.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over LinkedIn Nederland
Download hier uw brief

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LinkedIn Nederland

Reactie van de melder van de klacht Rudie de Boer

4 weken geleden - Mijn klacht is nog niet opgelost, ik ben veel van mijn bijdragen en contactpersonen kwijt. Soms zie ik dat er iets aan gedaan is en ben ik blij veel terug te zien. Om de volgende morgen te zien dat het weer hopeloos is.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LinkedIn Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rudie de Boer