Klachten over LinkedIn Nederland

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over LinkedIn Nederland zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van LinkedIn Nederland in de categorie Social Media

28 klachten gemeld
1.9 /10
17 stemmen
17

Tijdslijn

Ongewenste emails

Klacht van op 15 oktober 2018 over LinkedIn Nederland in de categorie Social Media

Ik heb mijn account verwijderd en uitgeschreven voor het ontvangen van emails, maar blijf uitnodigingen ontvangen van onbekende personenen. Ik kan alleen contakt opnemen met helpdesk wanneer ik een account heb en die heb ik dus niet meer. Ik heb... Lees meer

Tiojdensd evakantie is door mij onbekende reden mijn LinkedIn account gehacked. NBij terugkomst nieuw pasword aangemaakt. Vervolgens vraagt LinkedIn om verificatie middels copie ID. Met tegenzin dit opgestuurd. Nu bericht gekregen dat mijn account permanently restricted is. Kortom: veel... Lees meer

ongewild premium abonnement

Klacht van op 10 oktober 2018 over LinkedIn Nederland in de categorie Social Media

Ik ben ongewild abonnee van LinkedIn Premium account geworden. Ik heb daar inmiddels 2x € 63,99 aan betaald. Onterecht want ik wil dit abonnement niet. Het stopzetten via pc lukt niet. Alleen via iPhone. Lees meer

Ongewenst premium abonnement

Klacht van op 15 september 2018 over LinkedIn Nederland in de categorie Social Media

Ik heb zonder expliciete toestemming een premium abonnement gekregen en daarvoor werd er via een automatische incasso (waarvoor ik ook geen expliciete toestemming voor heb gegeven) een bedrag van € 550 afgeschreven tbv een jaarabonnement. Ik had dus alleen maar... Lees meer

Ongewenst premium abonnement

Klacht van op 15 september 2018 over LinkedIn Nederland in de categorie Social Media

Ik heb zonder expliciete toestemming een premium abonnement gekregen en daarvoor werd er via een automatische incasso (waarvoor ik ook geen expliciete toestemming voor heb gegeven) een bedrag van € 550 afgeschreven tbv een jaarabonnement. Ik had dus alleen maar... Lees meer