Klacht: Onterecht geld afgeschreven

Barbaravan op 08 januari 2023 over LinkedIn Nederland in de categorie Social Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in april ’22 een basic account aangemaakt en kreeg al snel een aanbod om het Premium Business abonnement een maand uit te proberen. Dat heb ik precies twee dagen gedaan en het daarna via de website opgezegd. Ik weet zeker dat ik het opgezegd heb omdat mij een keer of twee gevraagd is of ik écht wilde opzeggen.

Vervolgens is er €599,99 afgeschreven voor een Premium abonnement, terwijl ik nergens heb aangegeven dat abonnement te willen. Mijn vermoeden is dat ik bij het opzeggen van die maand proef automatisch een Premium abonnement afgesloten heb. Ik lees op klachtenfora dat ik bij een Premium abonnement had kunnen kiezen tussen een jaarabonnement of een maandelijks opzegbaar abonnement, maar die keuze heb ik niet gehad, alleen de keuze of ik het Premium Business abonnement op wilde zeggen. Ik kan nu het onterecht afgesloten Premium abonnement ook niet opzeggen, want er staat dat ik het Premium Business abonnement al opgezegd heb. Hoe nu verder? Ik vind dat ik misleid ben. Ik heb contact gezocht met LinkedIn (wat nog een hele exercitie was) maar ze geven niet thuis. Ik heb ruim op tijd het proefabonnement Premium Business opgezegd en geen akkoord gegeven voor een Premium abonnement.

Gewenste Oplossing:

Het onterecht afgeschreven bedrag retour.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LinkedIn Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LinkedIn Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Barbaravan