Mijn Klacht:
Ik ben flink aan het inkopen om maar genoeg zegels bij elkaar te krijgen voor het limited edition servies van Albert Heijn. Ik heb het nu op 2 ontbijtbordjes na compleet. Maar wat schets mijn verbazing, met nog 2 maanden tegaan, zijn ze niet meer verkrijgbaar. In de filialen zeggen ze dat het ook niet meer aangevuld wordt. Dit vind ik een zeer slechte service van Albert Heijn. Ik hoop alsnog dat jullie mij nog 2 ontbijtbordjes kunnen leveren.
Gewenste Oplossing:
Als het alsnog geleverd wordt.


