Klacht: Lijn17 rijd oost A32 Heerenveen

op 03 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Lijn 17 richting Oosterwolde rijd door!

Elke ochtend neem ik de bus lijn 315 (7:11 uur) vanuit Bolsward richting Heerenveen. In Heerenveen moet ik overstappen op lijn 17(8:05 uur)Door Joure rotonde is niet altijd haalbaar de overstap op het busstation in Heerenveen.

Dacht simpel weg op te lossen door over te stappen bij oost(a32). Nu zit ie meestal te vol met school studenten van Friesland College. Waardoor hij bij oost niet stopt en in kan stappen. Hierdoor kom ik te laat bij het verpleeghuis Anna schotanus

Als het opgelost is en dat ik normaal kan overstappen ! Bus extra zou handig zijn

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 09:17 geantwoord

Beste Biancaalice,

Ik begrijp dat het vervelend is dat bus erg vol zit. Op het moment dat de bus te vol zit of er blijven reizigers bij de halte staan, dan wordt hier een melding van gemaakt door de chauffeur. Met regelmaat worden deze meldingen bekeken om daar waar nodig extra bussen in te zetten. Wij proberen onze bussen zo effeciënt mogelijk in te zetten, hierdoor is het niet altijd mogelijk om grotere of extra bussen in te zetten.

^JP
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Biancaalice