Klacht: Lijn 90 komt s’morgens om 7.46 uur niet opdagen

op 09 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vorige week dinsdag en vrijdag morgen komt de bus lijn 90 naar den bosch van 7.46 uur gewoon niet opdagen. Mijn dochter moet met deze bus naar Heesch naar haar werk. Daardoor komt zij 2 dagen te laat op haar stageplek. Een keer kan, maar 2 maal in de week is van de zotte. Zo begint de dag al niet goed. Het zou fijn zijn als dit op gelost word, en dat dit gemeld word op de site van ariva als een bus niet komt.
Wachtend op uw antwoord, Carolien

Als dit niet meer voor komt. Zo als ik al zei kan het altijd voorkomen als er stukken aan de bus zijn. Een andere reden kan ik niet bedenken. Het vertrouwen is weg in ariva. Mijn dochter wil gewoon op tijd komen op haar werk.
Ariva moet het melden op de site. Hou dit goed bij voor uw reizigers

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 09 oktober 2016 om 18:57 geantwoord

Beste Carolien,

Jammer om te lezen dat je dochter 2 dagen te laat op haar werk is gearriveerd. Begrijpelijk dat je dochter daar van baalt. Helaas kan ik in het volgsysteem van de bus niet meer achterhalen waarom de bus dinsdag en vrijdagochtend niet op is komen dagen. Het kan inderdaad voorkomen dat vanwege logistieke problemen de rit komt te vervallen, maar helaas kan ik dat niet meer ontdekken. Daarom stuur ik je klacht door naar de teammanager in de regio zodat het verder uitgezocht kan worden. Voor wat betreft het melden van het uitvallen van de bus op de website, wil ik je adviseren om gebruik te maken van de Arriva App. Daar kun je realtime reisinformatie raadplegen.

Excuses voor het ervaren ongemak en hopelijk ervaart je dochter in de toekomst verbetering!

^MR
Webcareteam Arriva