Klacht: lijn 87 richting venray was al weg

op 12 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

gisteren om 18:41 had ik lijn 83 richting well kasteellaan waar ik daarna moest over stappen naar lijn 87 richting Venray maar omdat mijn bus al 2 minuten te laat was was de bus richting Venray al weg waardoor ik een halfuur moest wachten in well op de volgende bus naar venray

het is al vaker voor gekomen dat de bus lijn 87 richting Venray vanuit well al weg was omdat hij niet op lijn 83 wacht zowel morgens als avonds
het zal fijn zijn als bus 87 zak willen wachten op bus 83 zodat mensen kunnen overstappen richting Venray

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 september 2017 om 20:11 geantwoord

Beste lottekuppers,

Jammer om te lezen dat lijn 87 richting Venray al was vertrokken en jij de overstap daardoor hebt gemist. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Vertraging is nooit leuk. Wat ik jou als tip mee wil geven is dat als jij een overstap wilt maken je dit bij de buschauffeur aan kunt geven. De buschauffeur van lijn 83 kan contact met de de buschauffeur van lijn 87 opnemen om te vragen of hij/zij even op de overstap wil wachten.

Excuses voor de extra reistijd van gisteren! Hopelijk haal je de overstap in de toekomst wel!

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door lottekuppers