Klacht: lijn 77

op 26 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Iedere dag is de bus van Baarlo naar Venlo om 8.07 uur overvol. Hierdoor rijdt de bus een paar keer per week door zonder te stoppen. Dit betekend dat alle gedupeerde passagiers een half uur kunnen wachten op de volgende bus. Hierdoor kom ik te laat op school.

Zet een extra bus of een "harmonica"bus in.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Jacqueline.v.E., Wat balen dat je steeds te laat op school komt door volle bussen. Heb je voor mij je vertrekhalte en eindhalte? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Jacqueline.v.E.

1 maand geleden - Vertrekhalte is Baarlo-centrum Eindhalte is Vie Curie ziekenhuis

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Jacqueline.v.E., Excuses dat ik het vergat te vragen. Over welke lijn gaat het? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Jacqueline.v.E.

1 maand geleden - lijn 77

Arriva

Heeft op 26 september 2017 om 14:23 geantwoord

Beste Jacqueline.v.E.,

Dank je wel! Ik stuur je klacht en suggestie door naar de regio, zodat het besproken kan worden.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Jacqueline.v.E.