Klacht: Lijn 695 weer niet….

op 22 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Lijn 695 de collegeliner Lemmer- Leeuwarden, waar ik al eerder over schreef, kwam vanmorgen niet opdagen in Joure.
Hij is rechtstreeks de a7 naar Heerenveen opgegaan en heeft het busstation in Joure laten liggen. Onze zoon kreeg een berichtje van een klasgenoot die in de bus zat.
Omdat mijn zoon het kerstontbijt niet wou missen, hebben we hem maar weer naar Leeuwarden gebracht.
Deze bus gaat al vanaf de werkzaamheden bij de rotonde Joure, regelmatig niet langs de Halte in Joure.
Erg jammer, we hebben een duur abonnement.

Goede informatie geven aan de chauffeurs en hun erop aanspreken dat reizigers dus in de problemen komen.
Er zijn maar een paar chauffeurs, deze bus gaat immers maar 1 keer daags heen en terug, 5 dagen per week.
Schadevergoeding zou zo langzamerhand wel mogen.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 22 december 2017 om 15:01 geantwoord

Beste A.Hanje,

Ik begrijp uit je klacht dat de bus (lijn 695) vandaag niet is komen opdagen en dat dit regelmatig voorkomt. Dat is jammer om te lezen en bovendien erg vervelend! Ik stuur je klacht door naar de regio zodat dit besproken kan worden. Ik kan helaas geen schadevergoeding toekennen. Je kan via het restitutieformulier wel geld terugvragen -> http://bit.ly/2BSkSBR

Excuses voor het ongemak!

^Jimmy
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door A.Hanje