Klacht: Lijn 610

op 12 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo, ik had vanmorgen de bus gepakt om 08:00 lijn 350 op 12/09/17. De bus was al helemaal vol! Vorig schooljaar was na hele lange tijd een extra bus voor dit tijdstip daarmee haalde wij altijd de bus lijn 610. Vandaag reden we en we kwamen in gulpen de bus stond bij het stoplicht en wij zagen de lijn 610 op het busstation staan. De buschauffeur van 350 had gevraagd of de bus kon wachten. Maar de bus reed weg terwijl het maar een minuut verschil was waarschijnlijk dat nog niet eens.

Ik ben zeer tevreden als ik lijn 610 haal en weer een extra bus komt van 350 op ht tijdstip 08:00

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste kimdeckers, Wat balen dat lijn 350 vol zat en lijn 610 niet wachtte op jouw bus. Is het de chauffeur gelukt contact te krijgen met lijn 610? Wat was de vertrekhalte van lijn 350 en bij welke halte wilde je overstappen? Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd en eindhalte van 610? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 14:49 geantwoord

Beste Kimdeckers,

Helaas hebben we tot op heden geen extra informatie van je mogen ontvangen.
We moeten de klacht dan ook sluiten. Indien je de klacht opnieuw wil indienen kan dat via dit formulier: https://www.arriva.nl/zuidholland/service-contact/contact-met-arriva/contactformulier.htm

De klacht wordt dan opnieuw in behandeling genomen en je ontvangt dan reactie via de mail.

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door kimdeckers