Klacht: Lijn 47 rijdt maar 1x per uur

op 13 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik woon in Gulpen en werk in Simpelveld. Met de oude dienstregeling, lijn 40, helemaal perfect. Maar nu rijdt lijn 47 ( 1x per uur) qua tijd niet gunstig, de reisplanner van Arriva geeft als advies lijn 58 en in Nijwiller overstappen op lijn 21. Maar in praktijk niet te doen. We komen 8.55 aan bij overstaphalte,lijn 21 stond er al en het leek alsof ze wachtte. Ik wil uitstappen en bus rijdt zo voor mijn neus weg. Dan mag je dus een half uur wachten in kou en kom je te laat op werk. Geweldig.

Lijn 47 2 keer per uur laten rijden. En buschauffeur informeren dat klanten over moeten stappen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 december 2017 om 20:07 geantwoord

Beste Monique W.,

Niet leuk om te lezen dat de nieuwe dienstregeling geen verbetering is.
Begrijpelijk dat je hiervan baalt.

Ik wil je allereerst altijd adviseren om bij de chauffeur aan te geven dat je moet overstappen. Een chauffeur kan de aansluitende bus laten wachten.

Uiteraard zal de nieuwe dienstregeling geëvalueerd worden, waarbij aanpassingen in de toekomt mogelijk blijven als de veranderende vervoersvraag daartoe aanleiding geeft. Ik heb je reactie doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Voor nu dien je echter rekening te houden met de thans gepubliceerde dienstregeling.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

Lina
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Monique W.